Sipariş verdiğim ürün ne zaman elime ulaşır?
Kredi
kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte
ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir. Eğer
siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem
yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler mağaza yetkililerimizce
sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın aldığınız
ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına
teslim edilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra
bulunduğunuz bölgeye göre mümkün olan en kısa sürede, adrese teslimat
yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde
ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Firmamızın Sürat Kargo ile anlaşması bulunmaktadır.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
Sitemizden
vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde,
sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo
gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.
Ayrıca
sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi ve
siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Siparişim problemli ya da yanlış geldi ne yapmalıyım?
Siparişiniz
kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce
mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar
durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar
tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus
kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin,
`Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak,
ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından
değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için
mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi
uyarınız.
(Örneğin, "ürün elime ulaştığı zaman yaptığım kontrolde ürünün zarar gördüğünü saptadım".)
Siparişinizi
teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo
şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması
doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir.
Kargo
görevlisine tutanağı hazırlatarak ürünü bize ulaştırmanız sonucunda,
değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi
verilecektir.
Önemli: Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü size teslimatı yapan kargo firması ile bize göndermelisiniz.
Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil?
Hatalı
gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile
bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında iade işlemi yapılacaktır.
Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?
Hatalı
gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi Kargo ile
bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında gerekli işlem
yapılacaktır.
Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?
Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı aynı olmalıdır.
Siparişte
belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde kargo görevlisinden
tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.
Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo
görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve
kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün
içinde şubeden alınması gerekmektedir. Kargo adreste bulunamama
nedeniyle şubeye dönen ürünleri yeniden dağıtıma çıkarmamaktadır. Alıcı
kaynaklı durumlardan dolayı firmamıza geri dönen ürünler iade alınarak
tüm kargo masrafları düşüldükten sonra kalan tutar müşterimize iade
edilmektedir.
Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilirmiyim?
Siparişinizi
oluştururken teslim alacak kişi adını ayrıca belirtebilirsiniz. Sipariş
oluşturulduktan sonra adres veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.
Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş
olduğunuz isme teslimat yapacaktır.
Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?
Sitemizden
verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo
görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra
kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir
yanlışlık ya da eksiklik sözkonusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize
geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz.
Bu
gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize
hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa
sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.
Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?
Türkiye'nin
her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum
sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta
olduğumuz SÜRAT KARGO firmasının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir.
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde
teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin
ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları
gerekebilmektedir.
Yurt dışından sipariş verebilirmiyim?
Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.